Jasna Zemljić-generalna direktorica
Styria media Internationala za Hrvatsku zadužena
za poslovanje grupacija 24sata,
Večernji list i Poslovni dnevnik
Novinarsku
karijeru je započela 2001. godine u Večernjem listu kao voditeljica Odjela
kontrolinga. Nakon pokretanja projekta 24sata, 2004. godine postaje direktoricom
i članicom Uprave tvrtke 24sata d.o.o. te tako dolazi na čelu mladog i
ambicioznog tima koji je lansiranjem novih hrvatskih dnevnih novina i polučenim
uspjesima izmijenio dotadašnju sliku novinskog i cijelog medijskog tržišta u
Hrvatskoj. Već 2005. godine 24sata postaju najčitanije, a samo godinu dana
kasnije i najprodavanije dnevne novine u Republici Hrvatskoj. Ubrzo su
proglašene najinovativnijim konceptom dnevnih novina od strane Financial Times
te od Svjetskog novinskog udruženja, svjetskim novinskim hitom. Slijedeći
viziju, sadržaj 24sata dostupan uvijek, svima i svugdje, koncept je uskoro
proširen i na digitalne platforme te 2009. godine slijedi još jedan novitet –
prva hrvatska news televizija 24sata TV, čime 24sata postaju istinski
multimedijalni brand. Uz tržišne uspjehe, tu su naravno i financijski uspjehi.
Tako već u četvrtoj godini poslovanja (2010. godina) ostvaruju prihod od 259
milijuna i dobit od 47 milijuna kuna, uz neto profitnu maržu od čak 18 posto. Na
ljestvici 500 najuspješnijih hrvatskih tvrtki u 2010. zauzimaju drugo mjesto
prema
rastu
prihoda, treće prema rastu novostvorene vrijednosti i osmo prema rastu
produktivnosti. Inventivni pristup u osmišljavanju, baš kao i timski pristup u
lansiranju i koordinaciji izvedbe te sjajni profesionalni i poslovni rezultati
interdisciplinarnog projekta 24sata, predstavljaju ogledni primjer internog
poduzetništva u području medijske industrije.
Koliki je medijski utjecaj
24sata, najbolje dočarat kroz rečenicu 'kada 24sata kihne, milijun i pol ljudi
kaže nazdravlje'.
Gordana Deranja-predsjednica Uprave
Grupe Tehnomont, Pula

Poslovnu
karijeru započela je u računovodstvu jedne pulske škole, a u tvrtku Tehnomont
prelazi 1987. godine. Nakon dvije godine postala je šefica računovodstva, a tri
godine kasnije postavljena je za predsjednicu Nadzornog odbora. Grupa Tehnomont
na tržištu je poznata kao tvrtka koja objedinjuje tri hrvatska strateška pravca:
brodogradnju, nautički turizam i obnovljive
izvore energije. Doba krize, poslijeratno vrijeme i gubitak tržišta, su razlozi
zbog kojih je ova tvrtka skoro morala staviti „ključ u bravu“. No na čelo
tvrtke je došla Gordana Deranja koja je uspjela sanirati i spasiti tvrtku od
potonuća. Danas je Grupa Tehnomont vrlo uspješna
tvrtka sa 600 djelatnika u zemlji te 50-ak u inozemstvu, na gradilištima
utemeljenim prije 42 godine (Njemačka). U zadnjem desetljeću Grupa Tehnomont
izrasla je u uzorno organiziranu i tržišno orijentiranu tvrtku
metalsko-brodograđevne, nautičko-turističke i energetske djelatnost. U dobro
zaštićenoj pulskoj uvali Veruda posluje marina sa 630 vezova u moru, 300 suhih
na kopnu i vlastitom charter flotom. marina ima zgotovljene razvojne planove
koji predviđaju ulaganja od oko 20 milijuna eura, što će omogućiti proširenje
kapaciteta za prihvat mega jahti od 50 metara.Tvrtka Tehnomont bilježi gotovo
četiri desetljeća bavljenja obnovljivim izvorima energije. U njezinoj je
radionici bio proizveden prvi solarni kolektor u bivšoj državi. ove godine
tržištu je ponudila novi solarni kolektor koji svojom učinkovitošću i cijenom
konkurira stranim proizvođačima na našem tržištu. U Tehnomontu se jako uvažava
i smjelo ide ususret promjenama te pruža mogućnost zapošljavanja i afirmiranja
mladih i visokoobrazovanih kadrova. Takvim stilom upravljanja Gordana Deranja i
njezini suradnici svrstali su se u menadžere koji stalno potiču primjenu novih
tehničkih i tehnoloških dostignuća uz maksimalnu brigu o održivom razvoju s
naglaskom na ekologiji.
Vitomir Klasić-direktor tvrtke
IVANIĆPLAST d.o.o., Ivanić Grad
Iako
je u trvtci IVANIĆPLAT radio od 1986. do 1993. godine kao rukovodilac
komercijale, pa generalni direktor tvrtke. Godine 1992. napušta tvrtku i zajedno
sa suprugom osniva vlastito poduzeće TIVAL d.o.o. za veleprodaju i maloprodaju.
No na poziv Fonda za privatizaciju RH 1999. godine vratio se u Ivanićplast kao
krizni menadžer. Tijekom naredne tri godine sanirao je poslovanje i proveo
cjeloviti i uspješan program njezina operativnog, kadrovskog i organizacijskog
restrukturiranja, što je stvorilo pretpostavke za dokapitalizaciju kroz
privatizaciju. Na javnom natječaju koji je raspisao Trgovački sud u Zagrebu 2002.
godine njegova tvrtka TIVAL d.o.o. kupila je 100% udio u tvrtci IVaNIĆPLaST i
od tada gospodin Klasić vodi poslove društva kao generalni direktor. Pod
njegovom upravom tvornica se u potpunostispecijalizirala se za proizvodnju
antibakterijskih wc sjedala iz duroplasta najviše kvalitete, što se pokazalo
kao pravi izbor u pravom trenutku. Zahvaljujući dobro osmišljenom marketingu i
ulaganjima u razvoj vlastitog brenda Bello, IVANIĆPLAST d.o.o. se u nepunih deset
godina pozicionirao kao jedan od deset najboljih i najvećih europskih
proizvođača ovog tehnološki, kvalitativno i dizajnerski specifičnog programa. Svoje
proizvode izvozi u 12 zemalja svijeta, od čega se oko 80% plasmana, tj. preko
320.000 komada godišnje, plasira na zahtjevna zapadna tržišta. IVANIĆPLAST
d.o.o. kontinuirano ulaže u unapređenje tehnološ-kih procesa i povećanje efikasnosti
ekonomike poslovanja i na temelju te poslovne orijentacije uspješno konkurira
na domaćem i globalnom tržištu.
Nema komentara:
Objavi komentar