četvrtak, 14. lipnja 2012.

Najbolji menadžeri u 2011. godini u Republici Hrvatskoj


Jasna Zemljić-generalna direktorica Styria media Internationala za Hrvatsku zadužena
za poslovanje grupacija 24sata, Večernji list i Poslovni dnevnik

Novinarsku karijeru je započela 2001. godine u Večernjem listu kao voditeljica Odjela kontrolinga. Nakon pokretanja projekta 24sata, 2004. godine postaje direktoricom i članicom Uprave tvrtke 24sata d.o.o. te tako dolazi na čelu mladog i ambicioznog tima koji je lansiranjem novih hrvatskih dnevnih novina i polučenim uspjesima izmijenio dotadašnju sliku novinskog i cijelog medijskog tržišta u Hrvatskoj. Već 2005. godine 24sata postaju najčitanije, a samo godinu dana kasnije i najprodavanije dnevne novine u Republici Hrvatskoj. Ubrzo su proglašene najinovativnijim konceptom dnevnih novina od strane Financial Times te od Svjetskog novinskog udruženja, svjetskim novinskim hitom. Slijedeći viziju, sadržaj 24sata dostupan uvijek, svima i svugdje, koncept je uskoro proširen i na digitalne platforme te 2009. godine slijedi još jedan novitet – prva hrvatska news televizija 24sata TV, čime 24sata postaju istinski multimedijalni brand. Uz tržišne uspjehe, tu su naravno i financijski uspjehi. Tako već u četvrtoj godini poslovanja (2010. godina) ostvaruju prihod od 259 milijuna i dobit od 47 milijuna kuna, uz neto profitnu maržu od čak 18 posto. Na ljestvici 500 najuspješnijih hrvatskih tvrtki u 2010. zauzimaju drugo mjesto prema
rastu prihoda, treće prema rastu novostvorene vrijednosti i osmo prema rastu produktivnosti. Inventivni pristup u osmišljavanju, baš kao i timski pristup u lansiranju i koordinaciji izvedbe te sjajni profesionalni i poslovni rezultati interdisciplinarnog projekta 24sata, predstavljaju ogledni primjer internog poduzetništva u području medijske industrije. 
Koliki je medijski utjecaj 24sata, najbolje dočarat kroz rečenicu 'kada 24sata kihne, milijun i pol ljudi kaže nazdravlje'.

Gordana Deranja-predsjednica Uprave Grupe Tehnomont, Pula

Poslovnu karijeru započela je u računovodstvu jedne pulske škole, a u tvrtku Tehnomont prelazi 1987. godine. Nakon dvije godine postala je šefica računovodstva, a tri godine kasnije postavljena je za predsjednicu Nadzornog odbora. Grupa Tehnomont na tržištu je poznata kao tvrtka koja objedinjuje tri hrvatska strateška pravca: brodogradnju, nautički  turizam i obnovljive izvore energije. Doba krize, poslijeratno vrijeme i gubitak tržišta, su razlozi zbog kojih je ova tvrtka skoro morala staviti „ključ u bravu“. No na čelo tvrtke je došla Gordana Deranja koja je uspjela sanirati i spasiti tvrtku od potonuća. Danas je Grupa Tehnomont vrlo uspješna tvrtka sa 600 djelatnika u zemlji te 50-ak u inozemstvu, na gradilištima utemeljenim prije 42 godine (Njemačka). U zadnjem desetljeću Grupa Tehnomont izrasla je u uzorno organiziranu i tržišno orijentiranu tvrtku metalsko-brodograđevne, nautičko-turističke i energetske djelatnost. U dobro zaštićenoj pulskoj uvali Veruda posluje marina sa 630 vezova u moru, 300 suhih na kopnu i vlastitom charter flotom. marina ima zgotovljene razvojne planove koji predviđaju ulaganja od oko 20 milijuna eura, što će omogućiti proširenje kapaciteta za prihvat mega jahti od 50 metara.Tvrtka Tehnomont bilježi gotovo četiri desetljeća bavljenja obnovljivim izvorima energije. U njezinoj je radionici bio proizveden prvi solarni kolektor u bivšoj državi. ove godine tržištu je ponudila novi solarni kolektor koji svojom učinkovitošću i cijenom konkurira stranim proizvođačima na našem tržištu. U Tehnomontu se jako uvažava i smjelo ide ususret promjenama te pruža mogućnost zapošljavanja i afirmiranja mladih i visokoobrazovanih kadrova. Takvim stilom upravljanja Gordana Deranja i njezini suradnici svrstali su se u menadžere koji stalno potiču primjenu novih tehničkih i tehnoloških dostignuća uz maksimalnu brigu o održivom razvoju s naglaskom na ekologiji.


Vitomir Klasić-direktor tvrtke IVANIĆPLAST d.o.o., Ivanić Grad

Iako je u trvtci IVANIĆPLAT radio od 1986. do 1993. godine kao rukovodilac komercijale, pa generalni direktor tvrtke. Godine 1992. napušta tvrtku i zajedno sa suprugom osniva vlastito poduzeće TIVAL d.o.o. za veleprodaju i maloprodaju. No na poziv Fonda za privatizaciju RH 1999. godine vratio se u Ivanićplast kao krizni menadžer. Tijekom naredne tri godine sanirao je poslovanje i proveo cjeloviti i uspješan program njezina operativnog, kadrovskog i organizacijskog restrukturiranja, što je stvorilo pretpostavke za dokapitalizaciju kroz privatizaciju. Na javnom natječaju koji je raspisao Trgovački sud u Zagrebu 2002. godine njegova tvrtka TIVAL d.o.o. kupila je 100% udio u tvrtci IVaNIĆPLaST i od tada gospodin Klasić vodi poslove društva kao generalni direktor. Pod njegovom upravom tvornica se u potpunostispecijalizirala se za proizvodnju antibakterijskih wc sjedala iz duroplasta najviše kvalitete, što se pokazalo kao pravi izbor u pravom trenutku. Zahvaljujući dobro osmišljenom marketingu i ulaganjima u razvoj vlastitog brenda Bello, IVANIĆPLAST d.o.o. se u nepunih deset godina pozicionirao kao jedan od deset najboljih i najvećih europskih proizvođača ovog tehnološki, kvalitativno i dizajnerski specifičnog programa. Svoje proizvode izvozi u 12 zemalja svijeta, od čega se oko 80% plasmana, tj. preko 320.000 komada godišnje, plasira na zahtjevna zapadna tržišta. IVANIĆPLAST d.o.o. kontinuirano ulaže u unapređenje tehnološ-kih procesa i povećanje efikasnosti ekonomike poslovanja i na temelju te poslovne orijentacije uspješno konkurira na domaćem i globalnom tržištu.

Nema komentara:

Objavi komentar